Първоначално публикувано от pr_00f
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщениеИмаш два бушона по 10А на най-долния ред на бушонното табло - 2 и 3 от ляво надясно
70А бушон при левия ботуш в двигателния отсег. До него трябва да имаш и 80А
две релета от 3 по средата на двигателния отсег от зад (към купето). то и третото играе роля при управлението на двете за свещите. Едното реле управлява една свещ, другото - две свещи, третото - двете първи релета
И имаш и централа за тая гъзария, че и температурен сензор някъде пред трите релета (явно на "водошровода")Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
Алфа 145 1,9 JTD - настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от donMirkoni Покажи съобщениеблагодаря за изчерпателния отговор колега утре на светло ще ги видя де са тия релета да видя за кво става дума
Comment
-
Първоначално публикувано от donMirkoni Покажи съобщениетова е хубаво
ма поне малко да разбирах
гледах ги двата бушона по 70 ампера ама и двата са здрави,дай съвет при кого да отида да го погледне дали работи и ако не да го ремонтира
За майстори се въздържам да давам акъл,та да не ме сърбят после трите букви.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
За майстори, има няколко статични подраздела за сервизите.
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
Отваряш една по една, четеш внимателно и си избираш.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеКолега,на четвъртата снимка се виждат два 70А предпазителя,единият е за подгряването на горивният филтър,а другият ти е в повече от обичайното и е точно за този допълнителен подгрев.В pdf-а,който прикачвам е схемата и обяснението.
donMirkoni - пиши ми на лично как да се свършеш с мен. Аз съм готов да ти помогна. Разреши си ЛС
Comment
-
Честно казано силно ме съмнява бушона на подгрева на горивният филтър да е 70 А. Бях го мяркал като 20А.
Иначе на Либрата - ЕКУ-то на климата управлява 2-те силови релета, които пускат/спират подгревните свещи.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеЧестно казано силно ме съмнява бушона на подгрева на горивният филтър да е 70 А. Бях го мяркал като 20А.
Иначе на Либрата - ЕКУ-то на климата управлява 2-те силови релета, които пускат/спират подгревните свещи.
Comment
-
И при италианките е реализирана така схемата.
Работи само на запален двигател, и в зависимост от температурата на антифриза и волтажа на акумулатора еку-то решава дали да пусне 1,2 или всичките 3 нагревателя.
Относно подгрева на горивото - на либрата е 20 А бушона - странно ми е че на 156 е различно.
Eто ги и схемите
Между другото при либрата схемата е реализирана с нагревател на въздуха в купето.Last edited by pr_00f; d.m.y г., 14:23.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеИ при италианките е реализирана така схемата.
Работи само на запален двигател, и в зависимост от температурата на антифриза и волтажа на акумулатора еку-то решава дали да пусне 1,2 или всичките 3 нагревателя.
Относно подгрева на горивото - на либрата е 20 А бушона - странно ми е че на 156 е различно.
Eто ги и схемите
Между другото при либрата схемата е реализирана с нагревател на въздуха в купето.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
малко инфо по темата,ходих на майстор и какво да ви кажа,свещите здрави,релета здрави,бушоните и те са здравии захранване има до тях само не можа да разбере от къде се пуска тая щуротия,разбрахме само че го командва еку-то на климатроника,и утре ще ходя на диагностика за тва еку да видим пък в тоя реномиран и безбожно скъп итал сервиз какво ще кажат по въпроса,не писах по рано щото така и така беше в сервиз та я пообслужих малко обаче аман от продавачи на оригинални части ,,мамка им" продали са ми пистов ремък с 10 мм по дълъг , ама добре че майстора е кадърен та забеляза немам думи а се чудя цяло лято що просвирва при студен старт ама как то и да е освен това смяна на масла и филтри и пълнене на шарнирите ,сега няма хлоп няма троп по предницатаостана само тая щуротия да оправя с подгряването и съм топ за зиматаАлфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
Алфа 145 1,9 JTD - настояща
Comment
-
Странно и аз ги имам тези бушони и релета при акумулатора, но не мога да го видя къде е това подгряване. Проверих в EPER излиза, че има да не би да се вижда някъде отдолу под двигателя само?sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp
Comment
-
Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщениеСтранно и аз ги имам тези бушони и релета при акумулатора, но не мога да го видя къде е това подгряване. Проверих в EPER излиза, че има да не би да се вижда някъде отдолу под двигателя само?Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
Алфа 145 1,9 JTD - настояща
Comment
Comment